HTML

Hoppá

Pszichedelikus átszűrődésekLarkinor világából.
Az itt közölt véleményeknek, a véleményekben szereplő személyeknek semmilyen kapcsolatuk nincs a valósággal. Ne is találgassatok!

Friss topikok

  • Csirguz: akkor most megkaptuk a vidéki házat? hova került? karakterem: Purple Mage (2009.12.12. 19:08) Loril naplója
  • Vhattafaka: A három történet közül szerintem is ez a legjobb. Gratulálok hozzá. (2009.10.13. 13:29) történetíró verseny
  • Vhattafaka: Fárasztó történet, nem is volt kedvem végigolvasni, tele nyelvtanilag furán és lehetetlenül összei... (2009.10.13. 13:21) Az elátkozott jogar
  • Csirguz: Larkinoros írásokat egy kommentbe kell leadni?? (2009.08.23. 19:05) Fikázunk vazze!
  • Pipo: Na de, hál' Istennek, a házában tért magához, ahol egy pap gyógyítja sebeit... :)) (2008.10.07. 15:39) Képriport Larkinorról

Linkblog

Bemutatkozás

2008.07.28. 15:21 :: Nyamvadt Varázslótanonc

Üdvözlök minden idiótát aki ezt a blogot olvassa. Ne áltassátok magatokat hogy nálam - a zseniális varázsló mesternél - bármihez is jobban értenétek. Nem véletlenül nyertem felvételt az ELTE titkos varázsló szakára körülbelül tiz évvel ezelőtt. Igaz hogy a képzés ezen a szakon is csak 5 évig tart de én kivételes képességeim révén meg tudom oldani hogy akár évtizedekig is igénybevehessem az idióta adófizetők pénzéből fenntartott intézmény szolgáltatásait. Ne féljetek, pénzetek nem fog kárba veszni, ezen idő alatt olyan tudásra tettem szert amit országunk érdekében fogok felhasználni, és tudom hogy elég idióták vagytok hogy elhiggyétek amit mondok. Állitásomat bizonyitani is tudom ám! Kifejlesztettem egy új magas szintű varázslatot, egy évtized kemény munkájával. Majdnem ráment az egészségem! Bizony veszélyes hivatást választottam, lehettem volna politikus is, de akkor csak másokat veszélyeztetnék kisérleteimmel, erkölcsös neveltetésem ezt nem tette lehetővé. A varázslat amelyet kifejlesztettem forradalmi újitás, ugyanis bárki képes elvégezni megfelelő gyakorlás után. Bár nem veszélytelen, mint emlitettem. Ez a varázslat pedig nem más mint a teleportálás!!! Elvégzéséhez csak nagyobb mennyiségű alkohol felhasználása szükséges, amely beszerezhető bármely élelmiszeripari elárúsitó egységben. Sokéves kisérletezés eredményeképpen kifejlesztett módszerem segitségével akár fél óra alatt is képes vagyok előidézni ezt az állapotot. A módszer lényege hogy sok alkoholt fogyasztunk, lehetőleg töményet, hogy minél jobb eredményeket érjünk el. Egy adott pillanatban elveszitjük kapcsolatunkat a téridő kontinuum szövetével és egy későbbi időpillanatban egy teljesen más helyen vesszük fel a kapcsolatot a valósággal. Ezt a pillanatot neveztem el eszmélésnek, a varázslat tudományos neve pedig "teleportatio alcoholicus". Sajnos kisérleteim előrehaladtával egyre nagyobb mennyiségű alkoholra van szükségem, úgy tűnik egyfajta teleport rezisztencia alakult ki bennem, a tudomány oltárán áldozom fel egészségemet is. A megnövekedett tudományos célú kiadásaim fedezésére alapitványt hoztam létre, minden adományt szivesen fogadok! Jelenleg még nem tudom szabályozni a teleportálás körülményeit, úgy mint a teleportálás pontos kezdet vagy a teleportálás célpontja, továbbá nem sikerült kiküszöbölnöm egy kellemetlen mellékhatást amelyet másnaposságnak neveztem el. A teleportálás tökéletesitése várhatóan még további egy-két évtizedet fog igénybevenni, ezen idő alatt maradok a magyar oktatási renszer lágy ölében :)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hoppa.blog.hu/api/trackback/id/tr58589448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Slamó 2008.08.07. 15:28:22

Ez annyira nem új, egy ismerősöm tavaly bement a Rocktogon vécéjébe valamikor éjjel, és másnap délelőtt otthon ébredt fel ;))

KILLER2900 · http://rosszpcjatekok.blog.hu 2008.09.09. 16:01:58

ezt miért nem egy:Teleportmágus nagymester mondta???

KILLER2900 2008.09.09. 16:02:40

bocsi de ez a kedvenc oldalam :)

KILLER2900 2008.09.09. 16:03:54

de tényleg nem tudtam mit írjak az URL hez :)
süti beállítások módosítása