HTML

Hoppá

Pszichedelikus átszűrődésekLarkinor világából.
Az itt közölt véleményeknek, a véleményekben szereplő személyeknek semmilyen kapcsolatuk nincs a valósággal. Ne is találgassatok!

Friss topikok

  • Csirguz: akkor most megkaptuk a vidéki házat? hova került? karakterem: Purple Mage (2009.12.12. 19:08) Loril naplója
  • Vhattafaka: A három történet közül szerintem is ez a legjobb. Gratulálok hozzá. (2009.10.13. 13:29) történetíró verseny
  • Vhattafaka: Fárasztó történet, nem is volt kedvem végigolvasni, tele nyelvtanilag furán és lehetetlenül összei... (2009.10.13. 13:21) Az elátkozott jogar
  • Csirguz: Larkinoros írásokat egy kommentbe kell leadni?? (2009.08.23. 19:05) Fikázunk vazze!
  • Pipo: Na de, hál' Istennek, a házában tért magához, ahol egy pap gyógyítja sebeit... :)) (2008.10.07. 15:39) Képriport Larkinorról

Linkblog

Olimpia vs esélyegyenlőség

2008.08.27. 11:04 :: Ocsmány amazon

"Manapság fontos dolog az esélyegyenlőség, a média tele van a témával. A kisebbség pozitív diszkriminációjától kezdve a 6-os villamos akadálymentesítéséig mindenhol találkozunk a témával. Az olimpia se kivétel, a láb nélküli futó pert nyert és indulhat az olimpián. Neked mi erről a véleményed?" - kérdezi Zsibbadt Pocok haverom.

Tegnap pijáltunk a kedvenc kocsmámban Pocokkal. Rohadt fáradt voltam, egész nap álltam az utcasarkon de ma szar napom volt, csak pár impotens zsaru jött oda nem szolgáltatnék-e nekik ingyen. Mondom nekik huzzatok anyátokba, erre majdnem bevittek a szemetek, szerencsére rablás volt és elhúztak. Állok ott a többi lánnyal és nézem őket, minden köcsög ezekkel a fiatal libákkal ment el. Mondom magamban, hogy a prostituált életbe van hogy minden faszkalap ezekkel a fiatal ringyókkal megy el, én már nem is vagyok jó nekik?!

El is húztam inkább olimpiát nézni a kocsmába, hát ott ül Pocok haverom. Hallgatom Pocok dumáját és bassszameg rájövök mi hiányzik nekem: esélyegyenlőség. Elhatároztam, hogy kimegyünk a Kossuth térre és tüntetünk a nem fiatal prostituáltak esélyegyenlőségéért. Jogom van ugyanannyi szolgáltatásomat eladni mint a mostani fiatal ribancoknak. Pockot kérdeztem mi legyen a szövegem, én "nyelvi" képességeimet más irányban fejlesztettem mint Pocok, Pocok nagy dumás. Erre mondja nekem Pocok: "Idefigyelj. Alacsonyabbszintű a vizuális szexuális izgatási együtthatód mint az átlagnak, ennek oka egyrészt genetikai másrészt a korbéli előrehaladottság magasabb foka. Ennek politikailag nem korrekt megfogalmazása: ronda vén kurva. De ez ellen tenni kell, senkinek nincs hozzá joga, hogy a korod és a genetikai adottságaid alapján diszkrimináljon vagy inzultáljon. A parlamentnek törvényben kell rögzítenie, hogy pozitív diszkriminációban részesülhetsz. Minden közalkalmazottnak havonta egyszer kötelező lesz igénybevenni szolgáltatásaidat. Dolgozzanak csak meg a pénzükért az állami aktatologatók." Vadul helyeseltem bár azt a részt nem értettem miért számít munkának az hogy valaki igénybevesz engem. Nem baj, Pocok jobban ért az ilyesmihez mint én.

Pocok kifejtette véleményét az olimpiárol is: "Mi az hogy nem lehet doppingolni?! Hol itt az esélyegyenlőség? Minden ember más génekkel születik, például magasugrásban a törpék súlyosan diszkriminálva vannak. A súlyemelők miért nem ritmikus sportgimnasztikázhatnak? Felháborító hogy a modern civilizáció támogatja ezt a súlyos genetikai alapú diszkriminációt! Mindenkinek joga kell legyen a géndoppinghoz, sőt az államnak támogatnia kell ezt. Igy megvalósulhat végre az igazi esélyegyenlőség. A súlyemelők, törpék, autisták és a fehér emberek is végre megnyerhetik a 100 és 200 méteres futást."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hoppa.blog.hu/api/trackback/id/tr55635483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása