HTML

Hoppá

Pszichedelikus átszűrődésekLarkinor világából.
Az itt közölt véleményeknek, a véleményekben szereplő személyeknek semmilyen kapcsolatuk nincs a valósággal. Ne is találgassatok!

Friss topikok

  • Csirguz: akkor most megkaptuk a vidéki házat? hova került? karakterem: Purple Mage (2009.12.12. 19:08) Loril naplója
  • Vhattafaka: A három történet közül szerintem is ez a legjobb. Gratulálok hozzá. (2009.10.13. 13:29) történetíró verseny
  • Vhattafaka: Fárasztó történet, nem is volt kedvem végigolvasni, tele nyelvtanilag furán és lehetetlenül összei... (2009.10.13. 13:21) Az elátkozott jogar
  • Csirguz: Larkinoros írásokat egy kommentbe kell leadni?? (2009.08.23. 19:05) Fikázunk vazze!
  • Pipo: Na de, hál' Istennek, a házában tért magához, ahol egy pap gyógyítja sebeit... :)) (2008.10.07. 15:39) Képriport Larkinorról

Linkblog

Fityisz az egészségügyről, avagy Fityiszt, az egészségügynek!

2008.08.17. 08:32 :: Fityisz

Éppen a kikötőben vártam a hajómra. A nap tűzött, irtózatosan meleg volt... Szégyen, nem szégyen, úgy megszédültem, hogy azt hittem: elájulok... De szerencsére sikerült talpon maradnom. Felszálltam a hajóra, és megfogadtam: az első rendelőben megvizsgáltatom magamat. Így is lett. Előbb elintéztem ügyes-bajos dolgaimat, majd siettem egy közeli orvoshoz. Szépen kivártam a soromat, majd behívtak.
- Kérem a következőt! -bementem.
- Miapanasz? - kérdezte a doktor, unott hangon.
- A mai nap megszédültem a kikötőben... Gondoltam, jobb lenne ha megvizsgálna valaki.
- De mi a panasza?? - kérdezte a székében ülve. Fel se állt, hogy megvizsgáljon.
- Az előbb mondtam el... - mondtam, egyre dühösebben.
- Ja vagy úgy! Mostanában mindenki ilyen panaszokkal jön ide... Majd elmúlik. A KÖVETKEZŐT!!
- De nem kéne valami beutalót írnia valahova?? - kérdeztem, de éreztem, reménytelen az eset.
- Majd elmúlik! KÖVETKEZŐT!!!
Megsemmisülve kullogtam ki a rendelőből. Azért, majd Larkionoron újra megvizsgáltatom magamat... -gondoltam. Még azon a napon meglátogattam az egyik orvost Larkinoron. Ő már megvizsgált -tüzetesebben- és megállapította, hogy vas szegény vagyok. Fel is írt nekem 3 héten keresztül beadandó injekcióra.
- Ezt váltsa ki és 3 naponta jelentkezzen, hogy be tudjam adni Önnek.
- Rendben, köszönöm.
- Nincs mit! Viszlát!
- Viszlát!
El is rohantam a gyógyszertárba, hogy kiváltsam a gyógyszerem. De az zárva volt... na puff... "Kérem csengessenek". Csengettem. Kijön az 'Egészségügyi dolgozó' cigivel a szájában.
- Mitakar?
- Ezt a gyógyszert szeretném kiváltani... - Köhögtem, mert az arcomba fújta a cigaretta füstjét...
- Jöjjön be! - így tettem. Besétáltam a sárkány barlangjába, ahogy mondani szokás.
- Aha.. - folytatta - 20 ezer ezüst lesz.
- Rend... 20 ezer?! - de azért odaadtam a pénzt a 'drága' asszonynak.
A sors fintoraként megint el kellet utaznom arra az ominózus szigetre. Újra felültem egy hajóra és vártam, hogy kikössön. Hogy ne unatkozzak, elővettem a gyógyszeremet és olvasgatni kezdtem a leírását. Mivel úgy gondoltam, hogy majd itt beadatom magamnak. Az injekciómra ez volt írva:
Fekvő helyzetben, lassan kell beadni!
Mire végére értem a tájékoztatónak ki is kötött  a hajó. Felkerestem az orvost. Ő nem volt ott de az asszisztens vállalta, hogy majd ő beadja. Hát, rendben, egyszer élünk...
Be is adta! Ülő helyzetben és jó gyorsan!! Ez már nekem is sok volt...
Egészségügy??? NYAZSGEM!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hoppa.blog.hu/api/trackback/id/tr47619409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-.-Mógus-.- 2008.08.17. 15:51:11

Jó volt a fityisz története, nekem tetszett. :)
Még több ilyen vicces történetet!

Igor, az orosz 2008.08.17. 17:18:29

Nagyon jó:)

Danyel 2008.08.18. 10:59:07

Teljesen igaza van!
süti beállítások módosítása