HTML

Hoppá

Pszichedelikus átszűrődésekLarkinor világából.
Az itt közölt véleményeknek, a véleményekben szereplő személyeknek semmilyen kapcsolatuk nincs a valósággal. Ne is találgassatok!

Friss topikok

  • Csirguz: akkor most megkaptuk a vidéki házat? hova került? karakterem: Purple Mage (2009.12.12. 19:08) Loril naplója
  • Vhattafaka: A három történet közül szerintem is ez a legjobb. Gratulálok hozzá. (2009.10.13. 13:29) történetíró verseny
  • Vhattafaka: Fárasztó történet, nem is volt kedvem végigolvasni, tele nyelvtanilag furán és lehetetlenül összei... (2009.10.13. 13:21) Az elátkozott jogar
  • Csirguz: Larkinoros írásokat egy kommentbe kell leadni?? (2009.08.23. 19:05) Fikázunk vazze!
  • Pipo: Na de, hál' Istennek, a házában tért magához, ahol egy pap gyógyítja sebeit... :)) (2008.10.07. 15:39) Képriport Larkinorról

Linkblog

Fogy a magyar? Fenét!

2008.08.26. 11:18 :: Zsírpuncs

Az egész úgy kezdődött, hogy nem fértem ki  a  pesti lakásom  ajtaján. Ki kellet hívnom a tűzoltókat, akik kibontották a falat, és bevittek a dokihoz kivizsgálásra. Megállapította, hogy van rajtam egy KIS túlsúly, és fogyókúrára fogott...
Na mondom:
- Nesze neked fogyókúra! Há min éljen a magyar? Bio szarokon? Hát hol marad a féldisznó heh? Az asszony is hájasan szeret!
Végül is elkezdtem fogyózni (de csakmer a doki aszonta).
 

  1.  Először is kidobtam minden húskonzervet a frigóból. Nehezen, de lementem futni reggel. Ez nem volt túl jó ötlet, mert ahogy közlekedtem tönkretettem 3km-nyi járdát a nyóckerben.
     
  2. Lementem (további járdarepedések) a benzinkútra fogyasztó pirulákat venni.
    - 5000 ft???? Bazzeg de drága! - mondtam üvöltve. Erre a kutas csávó aszonta, hogy a gyógyszertárba drágább, érjem be ennyivel.
  3. Miután feleszméltem abból, hogy elköltöttem 5ezret egy ilyen baromságra, betettem egy Nordi dvd-t a lejáccóba. Jók voltak a gyakorlatok, élveztem is addig, amíg le nem szakadt alattam a padló, és nem estem le Mariska néniékhez a másodikra. Szívás. Szerencsére a vén nyanya tök vak, és süket, úh nem látott, és nem hallot semmit.
  4. Egy hónapig diétáztam, megettem minden vega-gagyit,futottam (tönkretettem a járdát közben), és tornáztam (már a földszintre is le tok esni, köv. célpontom a pince, és a szemétledobó).

Egy hónapi fogyó munka eredménye:

  • Ledolgozott zsír:összesen 15 dkg!? Én se hittem el, de ezért dolgoztam egy hónapig....

Belepocsékolt forint:

  • fogyasztó pirula:5000
  • Norbi dvd         :2000
  • vega kaják       :20000
  • +még a tönkretett járdák(napi 3km),és mennyezet   :2500000

Összesen: 2527000-ért szívtam egy hónapon keresztül, több kárt csináltam, mint hasznot, és nem fogytam le. Azt üzenem tehát a politikusoknak, ne a pénzt lopják, hanem a kalóriákat.
Tanulság: Minden fogyókúra nagy szívás.

Szólj hozzá!

Címkék: magyar norbi puncs update pocok nemzethalál áfa zsír fitness fene fitnessz

A bejegyzés trackback címe:

https://hoppa.blog.hu/api/trackback/id/tr35633551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása